2015. július 26., vasárnap

2. Díjam

Sziasztok!
Rögtön egy rész után egy díjjal térek vissza, amit igaz, hogy majdnem egy éve kaptam, de most végre oda is eljutottam, hogy kirakjam!
A díjat Csajsziii_TW-1D -nek köszönhetek! :)


!! SZABÁLYOK !!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj a jelölő 11 kérdésére!
Írj 11 kérdést!
Küldd 11 embernek!


11 dolog rólam:

1. Imádom Andy Biersacket. :3
Nagy példaképem. <3
Miatta lettem bátrabb, és miatta álltam ki magamért. <3
2. Leginkább Hard Rockot hallgatok. :3
3. Imádom mindkét cicámat. <3
4. Imádom a Black Veil Brides dalait. <3
5. Leginkább a blogjaim világában élek, imádom azt, hogy ott mindenem megvan, amit valaha is akartam.
6. Az álmaimat általában a blogjaimban fogalmazom meg.
7. Imádom a könyveket. Egy másik világba repítenek el. Képes vagyok megállás nélkül olvasni, egészen addig amíg el nem fogy a könyv. :( Evés, és ivás nélkül is.
8. Egyszer egy egész éjszakát rááldoztam, hogy kiolvassak egy könyvet. :D
Azóta imádom azt a sorozatot. :D
9. Egyedül a szemeimet szeretem magamon.
10. Igazi barátnőmnek csak egy valakit tekintek. Történetesen őt is úgy hívják, ahogyan engem és nagyjából üres lennék, ha ő nem lenne...
11. Fekete ruhákat hordok, és ezt csak én tudom, hogy miért.
+1 Szeretnék sok-sok piercinget. :3

11 válasz:

1. Kedvenc színed? -Fekete. :)
2. Legeslegelső blogod linkje? -Sajnos azt már nem tudom csatolni, mert azt őszintén borzalmasnak találtam, így kitöröltem.
3. Szereted a The Vamps-ot? -Mára már nem igazán az én stílusom a zenéjük, de lényegében szerettem a dalaikat. :)
4. 3 szóban jellemezd a blogod. -Húha... Szerelem, AndyBiersack(:DD), és Fájdalom.
5. Láttad már a Kavarás c. filmet? Ha igen, melyik volt a kedvenc jeleneted? -Sajnos még nem láttam. :/
6. Horro v. Vígjáték? -Ez kedvtől függő. :)
7. Olvasod/Olvastad valamelyik blogomat? -Sajnos még nem .:/
8. Mi ihletett meg a blog íráshoz? -Talán ezt még én magam sem tudom. Azt tudom, hogy kialakult egy másik világról egy kép a fejemben, és egyre csak beugrottal az ötletek hozzá, és tudtam, hogyha ezt nem írom le, akkor abba beleőrülök.
9. Van tetkód? -Nem, de nagyon-nagyon szeretnék majd.
10.Kinek a bőrébe bújnál? -Talán Juliet Simms, Andy Biersack barátnőjének a bőrébe. :3
11. Mit üzensz a blog olvasóidnak? -Nagyon szépen köszönöm nekik a támogatást, és hogy egy ilyen hosszú idő után sem hagytak cserben. És még valami: Mi, együtt, megváltjuk a világot! :)


11 kérdés:

1. Szereted/Ismered a Black Veil Bridest?
2. Milyen bandákért/énekesekért rajongsz?
3. Mit tennél meg akkor, ha egy teljes napig minden következmény nélkül élhetnél?
4. Szerinted milyen lenne a világ zene nélkül?
5. Ki a példaképed?
6. Mikor szoktál blogolni?
7. Hány éves vagy?
8. Szeretnél valaha piercinget?
9. Ha igen, hova?
10. Mit gondolsz erről a dalról? BVB
11. Ha hozzá mehetnél akárkihez, kihez mennél feleségül? Legyen az élő, vagy halott.

Akiknek küldöm:
Brooklyn Lovegod
Flora15&Réku
Ayame Chan
Rebeka Vavró

2 megjegyzés:

  1. nagyon szépen köszönöm *-* amint lesz időm elkészítem (pár nap szerintem)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a díjat és már meg is csináltam :)

    VálaszTörlés