2014. július 23., szerda

1. Díjam

Sziasztok! :)
Most pillanatnyilag nem egy fejezettel jelentkezem, hanem valami különlegessel. :)
Ma reggel arra ébredtem, hogy kaptam egy díjat. Fogalmam sincs, hogy egyáltalán mivel érdemeltem ki, de nagyon jól esett. Amit Bodza Joó-nak köszönhetek!
Nagy meglepetésként ért, és nagyon szépen köszönöm! :)




Szabályok:
-írj magadról 5 dolgot
-válaszolj 5 kérdésre
-tegyél fel 5 kérdést
-küldd tovább 5 embernek

5 dolog rólam: 
-Leírhatatlanul imádom a One Directiont. :)
-Nem vagyok az a "sok baráttal" rendelkező típus. 
-Inkább otthon ülök, egyedül, zenét hallgatva, minthogy elmenjek mondjuk plázázni. :)
-Az életem az írás. Ha az nem lenne, megbolondulnék. :)
-Sokan azt mondják, hogy érzelmileg és szellemileg is sokkal érettebb vagyok, mint a korombeliek, és ezt én is így gondolom... :)


Válaszom 5 kérdésre:

-Kedvenc blogjaid?
-Nagy kedvenceim tumblron vannak: DarkUnstableUnexpected.
 De persze itt blogspoton is vannak: Just be FREEFallen Angel. :)

-A szereplőid nagy rész ismert? Például sztár?
-Igen, a férfi karakterek nálam biztosan ismertek, mert a One Direction tagjairól beszélünk, a női karakterek már kevésbé. :)

-Szereted az olivabogyót? 
-Igen. :)

-Van háziállatod?
-Igen, rengeteg, de a kedvenc a macska. :)

-Mi volt a jeled az óvodában?
-Pöttyös bögre. ^^


5 kérdésem:

-Miért ad ihletet egy-egy fejezet megírásához? 
-Mit jelent neked az írás?
-Szereted a One Directiont?
-Kedvenc színed?
Kedvenc férfi, női híresség? 


5 ember, akinek küldeném:

4 megjegyzés:

  1. Szia! Meglepi nálam :D
    http://the-dark-of-past-the-wanted.blogspot.hu/2014/07/1-dij.html

    VálaszTörlés
  2. 1.5 év után vettem észre hogy kaptam egy dijat, de köszönöm ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj sohasm késő! ^^
      És megérdemelted! ;)

      Törlés